• 05
    Feb

    Cum arată micul dejun ideal?

    http://povesticucondimente.ro/cum-arata-micul-dejun-ideal/
    by
    posted in Blog

    Cu toții am auzit faptul că ”micul dejun este cea mai importantă masă a zilei”. Fie că alegem varianta rapidă a unui croissant cu cafea, o porție de iaurt cu chia sau niște clătite delicioase cu fructe uscate pentru zilele când avem mai mult timp la dispoziție, prima masă a zilei rămâne o sursă imporantă de combustibil pentru ziua plină de provocări, care ne așteaptă. Atunci când sărim peste micul dejun, senzația de foame crește, ceea ce încetinește metabolismul și activează creșterea în greutate.

     Iată câteva sfaturi și idei pentru a crea un mic dejun sănătos, sățios și nutritiv!

    1. Consumul unui pahar cu apă atunci când ne trezim este important pentru a ne purifica și hidrata organismul;
    2. Consumul de fructe proaspete bogate în vitamine stimulează procesul de detoxifiere a organismului;
    3. Consumul de fructe uscate și nuci bogate în acizi grași stimulează imunitatea;
    4. Lactatele bogate în grăsimi oferă organismului doza necesară de calciu;
    5. Cerealele integrale, bogate în fibre sunt perfecte pentru a asigura sațietatea și pentru a ușura tranzitul intestinal;
    6. Ciocolata neagră este bogată în antioxidanți și fibre oferind un plus de savoare;
    7. Se recomandă evitarea alimentelor dulci deoarece cu cât micul dejun conține mai mult zahăr cu atât se digeră mai ușor și senzația de foame apare mai repede;
    8. Includerea în masa de mic dejun a unui ou fiert oferă extra proteine;
    9. Mierea bogată în enzime este recomandată în locul gemului sau dulceței obișnuite;
    10. Consumul de chia oferă o doză considerabilă de anti-oxidanți;

    Idei?

    45
    111

    Etichete:, , , , , ,

Comments