• 27
    Noi

    Secretul preparatelor vegetale cu gust

    http://povesticucondimente.ro/secretul-preparatelor-vegetale-cu-gust/
    by
    posted in Blog

    Propriile concepții asupra stilului de viață, recomandările medicului sau preferințele culinare determină pe mulți dintre noi să adoptăm un regim alimentar vegetarian sau de post. Vestea bună este că dietele vegetariene sau dietele bazate în principiu pe alimente vegetale sunt superioare celor omnivore.  Conform unui studiu epidemiologic Harvard realizat în anul 2011, asupra a 40000 de bărbați și 90000 de femei, cerealele integrale, fructele și leguminoasele reprezintă alimentația viitorului.

    Dieta de post sau vegetariană nu trebuie privită ca fiind cu restricții deoarece natura ne pune la dispoziție o serie de alimente generatoare de proteine și minerale necesare organismului. Pentru a-ți păstra energia îți aducem în atenție câteva ingrediente gustoase și simplu de preparat, perfecte pentru un regim alimentar vegetarian sau chiar de post.

    1. Năut

    Înlocuitor al cărnii, năutul este bogat în fibre, minerale și vitamine fiind perfect pentru prepararea chiftelelor vegetale sau a humusului. Conținutul de fibre insolubile oferă senzația de sațietate și ajută la controlul poftei de mâncare.

    1. Quinoa

    Excelentă sursă de proteine vegetale, quinoa conține toți aminoacizii de care are nevoie corpul uman, oferind senzația de sațietate. Prăjită, fiartă sub formă de budincă sau salată, quinoa este perfectă pentru o masă copioasă, având un gust plăcut și o textură îmbietoare, asemănătoare orezului.

    1. Soia

    Cel mai cunoscut înlocuitor al cărnii, soia este unul dintre cele mai hrănitoare alimente.  Aliment complet, soia are un rol energizant și stimulant pentru mușchi și oase reglând în același timp procesele digestive.

    1. Hrișca

    Bogată în proteine, carbohidrați, fibre și minerale hrișca poate fi consumatată în paste, salate, sau în combinație cu alte cereale având un gust aromat, nu foarte dulce, ajutând și la ținerea greutății sub control.

    1. Fructe uscate

    Fructele uscate prezintă aproximativ aceleași beneficii precum și fructele proaspete, conținutul de minerale, fibre, vitamine și antioxidanți rămânând aproape intact după uscare, acestea fiind o alternativă ideală de desert deoarece pot fi consumate ca atare sau în combinație cu alte preparate.

    1. Linte

    Bogată în proteine și vitamine, lintea asigură o cantitate considerabilă de nutrienți necesari organismului putând fi consumată în supe, salate, sau în combinație cu ingrediente precum orezul, legumele și quinoa.

    Fie că doriți să înlocuiți alimentele specifice dietei omnivore, să scădeți în greutate sau să consumați preparate de post secțiunea noastră de specialități vegetale vă stă la dispoziție cu o gamă largă de fructe uscate, ingrediente vegetale sau semințe hrănitoare și gustoase. Mai multe ingrediente vegetale aici.

    Etichete:, , , , , , ,

Comments